Dunia Realiti Dan Fantasiku......

Tuesday, August 3, 2010

tiada yang lebih indah........

Siang hariku ditemani bayanganmu....
Malam hariku ditemani mimpimu....
Kau umpama angin yang datang menjengukku setiap masa
Kau seperti mengerti bahawa aku kesepian

Aku kini hidup dengan duniaku sendiri
Teman-teman disisi seperti tidak sedari kehadirannya
Aku umpama hidup dalam fantasi
Aku berasa kosong dan sunyi tanpa ada dirimu

Hidup ini bagai tiada erti lagi tanpa kau menemani disini
Kau umpama suatu barang yang berharga yang tak mampu kulepaskan
Kau adalah emas yang berbentuk hati yang tidak tertanding indahnya
Hiasanmu dalam hatiku umpama suatu taman yang penuh kasihmu

Mungkin aku yang terlalu merinduimu
Aku tidak boleh jauh darimu walaupun seinci
Tapi ku tetap setia menanti kerana itu yang pernah kau pinta
Ku sabarkan jiwa ini agar tidak menangis lagi seperti hari-hari kemarin

No comments:

Post a Comment