Dunia Realiti Dan Fantasiku......

Tuesday, September 14, 2010

aku dan rasaku........

Aku benci.....
Bila aku masih belum mampu melupakanmu
Bila aku masih belum mampu melepaskan bayanganmu
Bila aku masih menyayangimu
Bila aku masih berharap kau juga ada perasaan yang sama sepertiku

Aku rimas....
Bila airmata ini tidak pernah berhenti keranamu
Bila jiwa ini masih ingin kehadiranmu
Bila bibir ini masih tidak berhenti menyebut namamu
Bila hati ini sakit mengingatimu

Aku lemas....
Bila melihat kau bahagia sedangkan aku sengsara
Bila melihat kau tersenyum sedangkan aku berduka
Bila melihat kau tertawa sedangkan aku merana
Bila melihat dia ada disampingmu sedangkan aku hanya sekadar pemerhati

Aku bingung....
Bila ada yang lain dihatiku
Bila ada yang masih menharapkan kasihku
Bila ada yang mengaharap sedikit ruang untuk menyayangiku
Bila ada yang ingin mengukir kisah baru dalam hidupku

Aku ingin.....
Merasa bahagia seperti kekasih gelapku
Merasa disayangi seperti insane lain
Merasa dihargai oleh insan lain
Melupakan memori lama itu..........................
Lalu dijadikan sandaran agar kisah baru ini aku tidak terluka lagi.....

4 comments:

  1. suka aku mbaca posting mu fifi..:)
    sungguh mematangkan..
    salam dari hasifi:)

    ReplyDelete
  2. anda mmpunyai hati yg kecil..
    mdh meluahkn isi hati..
    thnx 4 shared

    ReplyDelete
  3. fuiyoo ak pikir lirik lagu...mati2 aku mencari lagu ni d internet....copy paste tajuk kunu hahaha....anyway nice...keep it up :)

    ReplyDelete
  4. buildtechian: tq..... sy suka meluahkan perasaan melalui karya.

    budakroket: hehe... tajuk jak yg copy paste ya.... tq!

    ReplyDelete