Dunia Realiti Dan Fantasiku......

Friday, September 24, 2010

Bila kau tiada disisiku

Hati ini benar-benar mahu kau berada disini
Hati ini menangis lagi untuk kesekian kalinya
Hati ini menjerit lagi berharap kau datang kepadaku
Hati ini terseksa kerana kau tidak mendengar permintaan hatiku

Saat ini airmata menjadi teman tidurku
Sayang, mengertikah kau betapa aku merindukan kau?
Kenangan itu satu persatu menjengah fikiran
Aku lemas dalam kenangan itu
Ingin kau kembali dalam hidupku tapi itu mustahil
Kerana kau bukan lagi milikku lagi

Mungkin ini ujian Tuhan agar aku sentiasa mengingati-NYA
Lalu aku bersujud mencari ketenangan disebalik kesedihan ini
Mulutku tidak berhenti menyebut nama Tuhanku
Hatiku tidak berhenti memohon keinsafan dari Tuhanku
Fikiranku tidak berhenti mengingati Tuhanku
Dalam kesayuan inilah aku berserah pada YANG SATU.

Mungkin jalan takdirku begini
Bermula penuh kebahagiaan lalu berakhir dengan kesengsaraan
Tapi aku tidak pernah tunduk kepada penderitaan itu
Aku ingin menjadi yang tabah dalam mengharungi pelayaran ini
Aku masih boleh meneruskan kehidupan ini meskipun kau sudah tiada disisku
Aku masih boleh tersenyum meskipun hati ini merintih hiba
Inilah buktinya wanita pilihan Tuhan.......

No comments:

Post a Comment