Dunia Realiti Dan Fantasiku......

Thursday, October 28, 2010

rindu yang tersimpan.....

Sebuah kerinduan yang tak mampu terubat........
Aku menangis.....
Aku terseksa....
Mengapa ini yang terjadi padaku
Apa dosaku...?

Dalam hidup ini dan dalam realiti ini cintaku hanya padanya
Hati ini tak mampu kuserah kepada lelaki lain kerana yang ku mahu hanya dia
Dalam senyuman ini ada kesedihan yang tersimpan
Dalam tawa ini ada tangisan yang tak terlihat
Dalam ketenangan ini ada sendu yang tersembunyi
Semua itu terlindung dibalik kebahagiaan yang palsu.....

Salahkah aku masih menyayangimu?
Salahkah aku masih merinduimu?
Salahkah aku masih berharap kau kembali padaku?
Salahkah aku untuk hidup kerana cintamu?

Siangku berteman sepi...
Malamku berteman tangis...
Hari-hari kulalui tanpa hadirmu disisiku lagi
Aku terseksa atas penderitaanku ini...
Aku benci akan dirimu yang semudah itu melupakan aku....

Memang ini dosaku kerana mencintaimu...
Memang ini dosaku merinduimu....
Tapi semakin aku cuba melupakanmu semakin kau jelas dipandanganku
Aku berdoa pada sang Tuhan agar jiwa ini tidak bergelora lagi..

No comments:

Post a Comment